İtalyan Hastanesi

İtalyan Hastanesi | Vibroser Referans Projeler

Sektör: Shopping Mall and General References – Bölge: İstanbul

It was founded in 1820 in the Beyoğlu district of Istanbul. It was opened in Istanbul Galata to serve Genoa sailors. Initially, a small dispensary served by a physician and several nuns, the institution’s first name was Sardinia Hospital. In 1861, it was renamed the Royal Italian Hospital. It was rebuilt in 1876 under King Vittorio Emanuele II and moved into its present-day building.

İtalyan Hastanesi 1998 yılında, 1998 yılında Vehbi Koç Vakfı’na (VKV) bağlı Amerikan Hastanesi tarafından devralınmıştır. 2005 yılında resmen hizmet vermeye başlamış, ancak zarar etmesi nedeniyle 2006 yılında kapatılmıştır.
8250 m2 alana kurulu 50 yataklı hastane, Universal Hastaneler Grubu tarafından işletilmeye başlansa da 2013 yılında tekrar kapatılmıştır.

İtalyan Hastanesi tesislerinde, yapısal hijyenik koşulların sağlanmasında Vibroser ürün ve hizmetlerini tercih etmiştir.

Menü